2007-08-04

CAN



一位天生缺陷的男孩,和爸爸一起參加三項鐵人競賽。
爸爸帶著他向前,從頭到尾,就像以前一樣。


我想世界上最美最真的愛就是親情了吧!

I can only imagine
What it will be like
When I walk
By your side

I can only imagine
What my eyes will see
When your face
Is before me
I can only imagine

[Chorus:]
Surrounded by Your glory, what will my heart feel
Will I dance for you Jesus or in awe of you be still
Will I stand in your presence or to my knees will I fall
Will I sing hallelujah, will I be able to speak at all
I can only imagine

I can only imagine
When that day comes
And I find myself
Standing in the Sun

I can only imagine
When all I will do
Is forever
Forever worship You
I can only imagine

[Chorus]

I can only imagine [x2]

I can only imagine
When all I will do
Is forever, forever worship you


爸爸我愛你

3 則留言:

  1. 匿名5.8.07

    Q____Q
    我哭個不停阿

    回覆刪除
  2. 匿名5.8.07

    樓上是我
    謝謝妳分享給我
    我覺得用來做父親節的代表影片再適合不過...


    一瞬間腦中有爸爸背著發燒的孩子在深夜跑過好幾個村落找醫生的景象...

    回覆刪除
  3. 噢噢~這比喻真好

    話說我爸爸小時候也曾經這樣被我阿公背去看醫生...

    現在爸爸照顧坐在輪椅上的阿公...

    父母親真的太偉大了 :)

    回覆刪除

那些溫柔的、乖巧的孩子, 還有那些躁動的、不安的孩子, 展現不同的樣貌,投射不同的情緒。 隔著距離看 都同樣令人心疼。